Sunday 14 September 2014

Axana Hotel Padang Sumatera





Sesuai untuk berehat dan bersantai, The Axana Hotel terletak di area Padang Barat di Padang. Hanya sejauh 12. Km, hotel 4-bintang ini boleh diakses dengan mudah dari lapangan terbang. Dengan lokasi yang mudah, hotel ini memberikan akses mudah ke tempat yang anda perlu lawati di bandar.

Kemudahan dan perkhidmatan yang disediakan oleh The Axana Hotel memastikan penginapan yang menyenangkan bagi para tetamu. Tetamu hotel boleh menikmati kemudahan seperti tempat letak kereta, Wi-Fi di tempat awam, kelab malam, bar tepi kolam, kawasan merokok. 

Semua penginapan bagi tetamu menawarkan kemudahan yang difikirkan dengan teliti bagi memastikan rasa selesa yang sukar ditandingi. Bilik wap, spa, kolam renang luar, urut, tab panas di hotel merupakan tempat yang ideal untuk anda relaks dan tenangkan diri selepas hari yang sibuk. The Axana Hotel merupakan pilihan yang bijak bagi pelancong ke Padang, menawarkan penginapan yang santai dan mudah setiap kali.


















Komen 1
kurang memuaskan
a/c, lokasi, suasana
7.3
keadaan bilik kurang memuaskan. tiada arah kiblat. towel lupa di beri. housekeeping sukar dihubungi. aduan terpaksa dibuat banyak kali. towel yang diberi pun berwarna agak lebam. telefon didalam bilik juga tidak berdering. tiada peti simpanan didalam bilik


Komen 2
Friendly staff with smile
Lokasi , perkerja yang peramah dan harga yang berpatutan
5.3
Hotel baru tapi lemah dari pengurusan,breakfast tiada banyak pilihan hanya menu makanan Indonesia.swimming pool terletak di lantai enam dan permandangan cantik,tapi dasar kolam kotor seperti sudah lama tidak di bersihkan dan air kolam berbau kurang enak.




No comments:

Post a Comment